Nya Friska Tag!

Med stor ångest ser jag att mitt senaste blogginlägg skrevs den 30:e augusti. Skamset kryper jag nu till korset och försöker ta tag i den här bloggen nu innan jag ska fara iväg på mitt livs resa. På söndag mönstrar jag nämligen på ett 300 meter stort fartyg vid namn "Atlantic Cartier" och ger mig sedan ut på dom sju haven tillsammans med mina 11 klasskamrater och resten av besättningen. Våra stopp under resan blir Antwerpen, Liverpool, New York, Baltimore, Portsmouth, Halifax och Hamburg. Fem veckor blir vi borta och kommer förhoppningsvis hem helskinnade med många fina minnen för livet. Känns såklart superspännande att få åka iväg på en sån här resa som dessutom är helt gratis. Lite tråkigt är det dock att behöva lämna alla nära och kära men jag vet ju att vi ses snart igen. Kommer i alla fall tänka mycket på er och kommer säkert fälla en och annan tår när saknaden blir stor. Igår var jag dock superlycklig när jag var tillbaka i skolan hos alla härliga klasskompisar och lärare. Efter att ha varit på skolan begav jag mig till stan där jag blev helt kär. Objektet för min kärlek var en svart handväska som gjorde mig alldeles knäsvag inne på NK. Brukar annars vara nån snygg experdit som får mitt hjärta att slå ett extra slag men nu var det en svart läderdröm med gulddetaljer. Efter ett impulsköp som hette duga begav jag mig hemmåt, betydligt mycket fattigare men desto lyckligare.

Nu ska jag äta lite glass och kolla på Gossip Girl.

Puss och Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0