Anchors Away!

Snart är det äntligen dags för mig att mönstra på "Atlantic Cartier" och bege mig ut på dom sju haven. Blir det inte imorn så blir det förhoppningsvis på torsdag. Lite jobbigt är det att leva i ovisshet men det är det värt i längden. Kommer såklart sakna alla mina nära och kära här hemma men jag kommer som tur va ha tillgång till en dator så jag kan maila er här hemma och försäkra er om att jag lever och frodas. För er som är nyfikna på vart i världen jag befinner mig så kan ni gå in på följande hemsida och söka på farygets namn för att sedan få fram våran exakta position:

http://www.marinetraffic.com/ais/datasheet.aspx?SHIPNAME=atlantic+cartier&TYPE_SUMMARY=&PORT_ID=&menuid=&datasource=SHIPS_CURRENT&app=

När ni sedan tryckt på länken så klickar ni er sedan vidare på knappen där det står "MAP" för att kunna se vart på kartan vi befinner oss. Ett ganska så smidigt sätt för er som är lika nyfikna som mig. Nu ska jag packa ner det sista i mina väskor men jag lovar att när jag kommer tillbaka så ska det slängas upp en massa härliga bilder här på bloggen från mitt äventyr. Puss och kram på er alla och ha det nu så bra här hemma tills vi ses igen :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min lilla skrutteplutta!

Hur går det med bloggen? Kommer det ut några bilder snart? Vi börjar bli jättenyfikna här hemma!!!!

Kram Mamma

2009-10-22 @ 19:52:38
Postat av: deniz

frida! jag saknar ditt pepptalk :D

2009-11-08 @ 11:21:21
URL: http://denizbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0