Runaway Train Never Coming Back, Wrong Way On A One-Way Track...

Imorgon drar jag upp till Gävle och som jag har längtat efter detta. Drygt två månader sedan jag var uppe senast och det känns...

Saknar både mina fina vänner och min underbara familj. Känns lite tråkigt att lämna Pappa ensam kvar här nere men jag vet att han klarar sig och att vi ses snart igen. Förrutom att köpa en tågbiljett har denna dag inte varit så värst händelserik. Har ägnat mestadels av dagen till att packa min gigantiska väskor. Packa är något som jag hatar! Önskar jag kunde knäppa med fingrarna och vips så stod väskorna där färdigpackade. Packar alltid för mycket men denna gång så består mycket av mitt bagage av presenter från resan, kan alltid köra på det som ursäkt. Tågresan som är på lite mer än 6 timmar ska jag spendera med att lyssna på musik på iPoden och kolla på Family Guy avsnitt på datorn. Sedan ska jag som vanligt kolla på folk runtomkring mig, tjuvlyssna på ett och annat samtal och bara allmänt filosofera om livet och allt som hör det till. Nu ska jag fortsätta detta pack-inferno.



Puss och Kram allihop!

Ses snart sötisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0