Landkrabba!

Nu har jag varit hemma på torra land i drygt två veckor och tänkte att det kanske är dags att börja blogga igen. Resan var helt underbar och något jag kommer att minnas för resten av livet, att fem veckor skulle gå så fort hade jag aldrig kunnat tro. Att vara tillbaka i vardagen är väl sådär när jag tänker efter...
Skolan känns lagomt motiverande när man fått smaka på livet till sjöss och vädret här nere har inte varit något vidare. Regn, regn och åter regn skulle man kunna sammanfatta det hela med. En väldigt trevlig sak är att jag äntligen fått sällskap här i Göteborg av Lilli, Jossi, Lisa och Hanna. Supersköna tjejer som jag hängt med ett par gånger och gärna vill fortsätta göra. Förrutom skola, shopping på stan, vinpimplande, fikastunder, glassätande, umgänge med pappa och vänner så händer det inte så mycket annat i mitt liv för tillfället. Gillar dock mitt liv som jag för övrigt har kommit underfund med är väldigt enkelt. Jag har inga problem och jag har allt jag behöver. Imorgon fyller min kära pappa 52 år och det ska firas med restaurangbesök och presenter, tänk att han blivit så stor min far!

Nu ska det lagas god fredagsmiddag och sedan blir det Idol för hela slanten. Såg i tidningen att Calle ska sjunga Bruce Springsteens "Hungry Heart" som jag älskar så jag blir nog inte besviken på kvällens program. Ha det så bra allihop så hörs vi snart igen.



Puss och Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0