Vart Tog Den Söta Lilla Flickan Vägen?

I bland undrar jag varför jag fortfarande bloggar. Svaret är såklart för att jag gillar alla er läsare så mycket men jag visar det på ett väldigt dåligt sätt i och med att jag är värdelös på att uppdatera. Tänkte byta blogg-strategi från och med nu och i stället för få och långa inlägg köra på korta men intensiva. Inte så dumt tror jag när man tänker efter...
Nu befinner jag mig uppe i Gävle och lever livet som det en gång var. Hela min vistelse här uppe känns som en "Trip down memory lane" och det är både kul och ledsamt på samma gång. På söndag ska jag åka hem och jag vet redan nu att det kommer kännas tråkigt att säga hej då till alla. Farväl är nog det jobbigaste som jag vet och jag blir alltid lika illa till mods. Måndag morgon ska jag jobba mitt första pass på Liseberg för den här säsongen. Tycker faktiskt att det ska bli roligt att börja jobba och jag håller verkligen tummarna för att även denna säsong blir supertrevlig. Nu ska jag äta lite glass och måla mina naglar. Lovar er alla bättre uppdatering härdanefter.



Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Jossi

vilken fin bild. dessutom är det härligt att veta att du håller till i gävle. ska bli trevligt att ses förhoppningsvis imorn! puss på dig.

2009-05-26 @ 23:29:45
URL: http://www.sailorettes.devote.se
Postat av: Frida

Du är väl för söt. Hoppas verkligen vi ses innan klubb Volym. Hör av mig. Puss och kram :)

2009-05-27 @ 15:25:54
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0