Sol I Sinne, Brun Inne!

I bland är vädret bra konstigt. Förut öste regnet ner men nu stålar solen och himlen är klarblå. Sitter ute och steker lite, man måste ju underhålla den solbränna man lyckats få. Drömmer mig bort och låtsas att jag befinner mig i ett land långt borta. Tänk om man satt på playan i stället för på altanen. Ha en drink i handen i stället för citronvatten. Tänk att få promenera i vattenbrynet och leta snäckor, spela strandtennis och bada i timmar. Flyta på rygg och lyssna på havets sus, smörja in sig med Hawaiian Tropic och känna den underbara kokosdoften. Detta mina vänner hoppas jag inte är långt borta...
Sommar, vill ha dig här och nu!



Puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0