Fjortis Frida?

Har nyss målat om mina naglar i en tuggummirosa färg så jag känner mig lite som Malibu Barbie. Lite fjortisvarning men jag antar att jag kommer undan med den här färgen. Dagen till ära har spenderats ute i trädgården där jag har rensat, klippt och vattnat. Kanske var jag trädgårdsmästare i mitt förra liv? Hade hoppats på fint väder eftersom min solbränna håller på att rasa av men här blev det i stället molnigt och blåsigt. Tänkte lägga mig tidigt i dag eftersom jag är helt slut i kroppen tack vare att jag slitit i trädgården och tränat. Tänkte läsa lite i boken "Fashionista" av Martina Bonnier innan jag sluter mina ögon så kanske jag drömmer fina drömmar om fina handväskor och kläder? Hoppas att ni alla hade en bra helg. Tänker på mina vänner Elin och Jossi som för tillfället är i London.
Ni måste höra av er när ni kommer hem så jag får höra hur resan var...



Puss och Kram allihop =)


Kommentarer
Postat av: Jossi

oh det var finfint! nästa gång får vi pallra oss dit allihopa tillsammans, det skulle väl vara nåt! :) hoppas du har det bra! PUSS

2009-05-13 @ 16:30:27
URL: http://www.sailorettes.devote.se
Postat av: Frida

Härligt att ni hade en bra resa. Nästa gång åker vi allihop tillsammans. Puss o kram sötis. Ses snart igen :)

2009-05-13 @ 19:30:07
URL: http://skruttepluttan.blogg.seg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0