Feel Good Frida?

Sitter vid datorn och är nyinsmord med en ny body lotion från NIVEA som tydligen ska ge "feel good"-känslor, upp till bevis säger jag...
Proppmätt och insmord beskriver mitt aktuella tillstånd bra så jag tror att jag bara kommer ta det lungt i kväll framför tv:n med pappsen. Tänkte även ta och rensa bland mina kläder och försöka få upp det gigantiska klädberget som ligger på mitt golv för tillfället på galgar och placera plaggen där dom hör hemma. Att städa fungerar lite som terapi för mig. Jag rensar inte bara bland kläder och prylar utan även mina tankar. När jag väl fått ordning och reda i både mitt huvud och runt omkring mig så känns livet toppen. Kaos omkring mig skapar även kaos inombords. Pedant skulle jag absolut inte kalla mig själv men jag gillar att ha det rent och städat, inget fel med det eller hur?

Nu ska jag vänta in effekten som min body lotion har lovat mig!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0