Cravings!

Idag så har jag verkligen tagit till vara på dagen. Jag gick upp runt nio snåret, gjorde mig i ordning och tog bussen in mot Korsvägen där pappa väntade. Vi åkte sedan ut och kollade på en ny tvättmaskin, handlade mat och jag inhandlade ännu en ny kavaj på H&M. Har fått total dille på kavajer nuförtiden, har snart kavajer i alla färger och modeller.
Efter kavajinköpet fick jag för mig att jag var sugen på glass och ville därför åka till Lidl. Lidl har enligt mig supergod glass men trots att vi åkte runt halva stan och letade så hittade vi inte en endaste Lidl-butik. Lite sur och fortfarande sugen på glass svängde vi i stället in på McDonalds där det blev glass med kolasås för min del, chokladsås för pappas. Mätta och belåtna styrde vi kosan hem mot Landvetter medan regnet piskade mot vindrutan och takfönsret på bilen. Dagar som denna när vädret är piss vill man bara vara inomhus och mysa och äta en massa saker. Har känt mig sugen på både det ena och det andra. Glass, fruktsallad, skinka, brieost, mintte mm. Man kunde nästan tro att jag var gravid så som jag går runt och ständigt är sugen men det är jag ju förstås inte. Snart så ska vi dra i gång med middag och en dag som denna blir det hemmagjorda hamburgare. Hamburgare, glass, kavajer, ja just nu är mina cravings många...



Hoppas att ni får en bra helg allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0