Bloggtorka Inne, Ösregn Ute...

Utanför så öser regnet ner och jag sitter här inne och önskade att min kreativitet flödade på samma sätt. Försöker knåpa ihop ett blogginlägg som det tyvär inte blivit så mycket av på sista tiden. Så fort jag åker upp till Gävle och hälsar på så glömmer jag totalt bort bloggen i och med att tiden där uppe alltid går så fort och att jag hellre är med kompisar och min familj än sitter framför datorn, inte så konstig prioritering om ni frågar mig. Nu är jag alltså tillbaka här nere i Göteborg och för en gångs skull så gick tågresan bra, inget hände med tåget och det blev inga förseningar med andra ord. På tågresan så satt jag mest och kollade på "Family Guy" och var verkligen superpinsam. Rätt som det var så började jag fnittra för mig själv och sen när jag tänkte på att människorna omkring mig stirrade så började jag i stället asgarva för jag tänkte på hur ful jag måste sett ut. Vilken show jag bjöd mina medresenärer på och dom måste ju ha undrat vad jag garvade åt...

I går hade jag körlektion på bilskolan och det gick faktiskt över förväntan, var lite nervös inför momentet "start i backe". Hann även med en tur på stan och i mitt fall så innebär det ALLTID shopping. Har nog aldrig gått på stan och kommit hem tomhänt. Dock är detta något som jag måste lära mig, lära mig att det faktiskt går att bara fönstershoppa och inte hela tiden behöver vädra med plånboken. På tal om shopping så åker i dag mina två söta vänner Elin och Jossi till London för att hälsa på dom andra sötisarna som är bosatta där borta. Hoppas att dom får en trevlig tripp och att flygresan går bra. Nu ska jag pilla i mig lite frukost och sedan ta mig i kragen när det kommer till den här bloggen.
Har varit alldeles för slapp med att uppdatera. Fy Frida!



Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0