Bad Blog Behaviour!

Kommer på mig själv hela tiden med hur dålig jag är på att blogga. Alla spottar ur sig en massa inlägg och har minst tusen intressanta saker att skriva om. Känns inte som att mitt liv för tillfället är så jädra intressant om jag ska vara ärlig. Dock så kan jag berätta för er kära läsare att dagen till ära (lördag) spenderades på stan med pappa och ett besök hos farfar. På Avenyn spottade jag ingen mindre än Knut Knutsson och Karate/Kung Fu-Fredrik från "Den Rätte För Rosing", kändistätt här nere med andra ord...



Fredrik är galningen längst till höger!



Knut i sitt rätta element, det vill säga bland en massa dammiga gamla antikviteter.

Mitt svullande håller i sig och i dag har det inte frossats i glass utan i naturgodis som jag blivit helt galen i. Jordgubbarna med youghurttäcke gick jag och fantiserade om i dag på stan så när vi åkte vägen om ICA så slog jag till. På stan blev det endast ett inköp för min del vilket jag räknar som ett stort framsteg när det kommer till mitt nya shoppingberoende. Ett par byxor från ZARA kom jag hem med och en kofta lämnade jag tillbaka på H&M. Plus minus noll kan man säga att det blev så praktiskt taget så spenderade jag ingenting på stan. Framsteg Frida!

Nu ska den här mätta madamen träna lite för att kompensera för all mat som passerat min mun under det här dygnet.

Puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0