One Of The Boys?

Har precis kommit hem från min finska mormor och morfar där även mormors syster Ulla från Finland var och hälsade på. Ulla pratar ingen svenska men förstår lite men vi har lärt oss att kommunicera ändå genom åren. Blev bortskämd som vanligt men en massa hembakade kakor och finskt godis, inte helt fel.
Igår var Simon, Fredrik, Calle och lilla jag hemma hos David och kollade på fotboll. Blev inte så mycket fotboll för min del utan mer prat, inte så förvånande när jag tänker efter. Trivs väldigt bra i sällskap av grabbar men jag umgås även gärna med tjejer också. Jag vill gärna ha några tjejer som jag kan ringa och prata om allt mellan himmel och jord med för vissa saker kan man bara inte prata med killar om. Har alltid varit en riktig pojkflicka och ibland känns det nästan som att jag är mer man än kvinna. Trots att min kropp är kvinnlig på alla sätt och vis så är jag mer man till sättet än jag ibland vill erkänna, kanske är detta det bästa av två världar? Ikväll blir det förhoppningsvis film med grabbarna och Elin, hela ligan det vill säga. Sitter gärna inne ikväll och tar skydd eftersom snön bara vräker ner utanför fönstret. Är så trött på den här vita skiten, nu vill jag bara ha sommar.



Förrutom sommar så skulle jag även vilja ha en karl här vid min sida när jag tänker efter. Lyssnar på Kings of Leon och låten "Use Somebody" och när jag hör texten så funderar jag på om jag faktiskt inte behöver någon just nu. Visst har jag mina underbara vänner men jag skulle ibland vilja ha något mer, en riktig myskille är precis vad jag behöver. Är du en myskille i dina bästa år så hör gärna av dig, hehe! Desperat elelr vad verkar det som jag är men så är inte fallet. Är nog inte mer desperat än någon annan men det som oroar mig är hur man egentligen ska träffa någon. Inte kommer drömprinsen dyka upp i kassan på Konsum och ute på krogen är chansen ytterst liten att Mr Right finns.
Mr Too Drunk träffar man ju alltid på men jag väntar och letar fortfarande efter Mr Right!
Jakten fortsätter...

Puss på er =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja se karlar asså MR TOO DRUNK va ju bara för bra :D sötis! du hittar säkerligen på någon trevlig göteborgsk seglare åsså kan ni kolla på actionrullar mmmmmmyspys<3

2009-03-08 @ 22:38:40
URL: http://amandamnit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0