Things I Should Do And Things I Actually Do...

Just nu sitter/ligger jag i sängen och fick sån grym ångest över att jag faktiskt har en blogg men aldrig uppdaterar. Har tillräckligt med ångest över allt jag konstant skjuter upp och aldrig gör så nu tänkte jag ta tag i den här bloggen en gång för alla. Nu är det måndag igen och jag längtar redan tills nästa helg. Konstigt att trots man är ledig om dagarna ändå lever för helgerna...
Denna helg var mycket händelserik och extremt rolig på alla sätt och vis. Jag träffade så mycket trevligt folk, dansade, fikade, lyssnade på bra musik och drack kanske lite för mycket vitt vin men är det helg så är det. Parta som ett proffs är mitt motto och det bevisade verkligen jag och Elin när vi runt sjutiden på morgonen tog bussen hem och sedan var nere på stan igen runt halv två, fyra timmars sömn is all it takes. Förfest, fest och efterfest hann vi avverka den här helgen och jag hoppas att nästa blir minst lika trevlig. Cecilia var hemma på en snabbvisit från London och det var så kul att träffa vår lilla sötis. Kommer sakna dig nu när du åker bort igen. En annan sötis som jag saknar är min kompis David som befinner sig på Malta. Känns tomt utan dig, saknar vår lilla tresamhet och seriösa snack inpå småtimmarna. Nu ska jag försöka städa lite på mitt rum, hoppas in i duschen och sedan försöka ta tag i mitt liv på allvar.

Puss och Kram på er allihop =)


Kommentarer
Postat av: David

Nåååh...saknar dej också och våra extremt meningsfulla samtal :) Kul att du börjar blogga igen då kan jag ha lite updates på vad som händer.

Allt bra på alla sätt?

Ha d kram!

2009-04-04 @ 17:48:19
Postat av: Frida

Klart jag ska leverera lite updates till dig gubben! Saknar dig och hoppas att du har det bra där borta. Bamsekram till dig :)

2009-04-07 @ 17:31:34
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0