Magic Words...

Brukar kolla in bloggarna på Aveny.se eftersom jag vill hålla mig uppdaterad om vad som händer nere på Sveriges framsida, Göteborg...
Joacim är nog min favoritbloggare och detta inlägg tycker jag är så klockrent:


Jag hörde de magiska orden i mitt öra. Vill du ligga. Jag skrek av glädje inombords. yes, yes, yes, nu blir det åka av tänkte jag. Sen läggs det där sista ordet till som man absolut inte vill höra. Sked. Jag kände nu istället avsky. Det hon menade och manade mig till var, vill du ligga sked. Helt plötsligt dog den där sköna känslan inombords och man satte ner båda fötterna på jorden igen. Vill du ligga sked, frågade hon igen. Jag stod tyst och tittade på henne. tänkte fibrilt på vad jag skulle svara. För vem fan vill ligga sked bara. Kunde hon inte hoppat det där sista ordet, och låtit mig leva för en stund. Sked är visserligen väldigt mysigt, men inte just då. Jag fann inga ord. Jag visste inte vad hon ville höra. Eller snarare vad jag vill göra. TITTA DÄR, sa jag snabbt. Sen la jag benen på ryggen och sprang allt vad jag orkade där ifrån.


Vanligtvis är det magiska orden, jag älskar dig. Men inte i min värld. Vill du ligga, låter så vackert i mina öron.


Joacims blogg hittar ni här: http://aveny.se/index.php?page=bloggar2&content=read&id=41

Puss på er =)


Kommentarer
Postat av: Jo

Tycker synd om tjejen på bilden, hon har tillsynes inget stjärthål?!? Haha!!

2009-04-14 @ 11:50:53
URL: http://emjoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0