Big Guns!

Har nyss kommit hem från casa de David där jag, Elin, Fredrik och Simon spenderade kvällen med "Max Payne". Filmen var faktiskt helt okej men sen är ju jag en sån där tjej som gillar lite hårdare filmer med skurkar, blod, explosioner och vapen
(gärna stora som låter mycket).



På tal om stora doningar så kan jag verkligen inte släppa Sarah Dawn Finers enorma pattar i lördagens melodifestival, kunde verkligen INTE sluta glo...
Tror dock inte att jag var den enda som lade märke till dessa meloner eller vad säger ni?
Nu har det nästan slutat snöat men hela Sörby känns som ett litet vinterlandskap. Mysigt tycker jag och hade jag haft en karl här vid min sida så hade jag släpat med honom ut på en romantisk promenad i kylan. Någon promenad på egen hand tänker jag inte ge mig ut på så jag tror nog att jag istället ska försöka sova snart. Var hos tandläkeran kl: 07.15 imorse så jag är ganska så färdig som artist. Borde vara olagligt att ge någon en käftistid så tidigt men vad gör man inte för att få fina tänder. Nu ska jag gå och borsta gaddarna och sen blir det att krypa ner i min nybäddade säng, kommer nog sova som en stock.

Sov så gott allihop!

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0