Back In Business!

Nu är det en vecka och tre dagar sedan som jag skrev ett blogginlägg, katastrofalt...
Igår fick jag höra kommentarer om att jag måste bli bättre på att blogga och det kändes skönt att veta att det faktiskt finns människor, söta människor som väntar på blogginlägg. Anledningen till att jag inte varit så flitig på att blogga är för att mitt liv just nu går i ett. Jag hinner aldrig stanna upp och andas utan jag kör för fullt. Just nu befinner jag mig uppe i Gävle och inte nere i Göteborg, jag transporterar mig ständigt från en G-punkt till en annan. Har nästan hunnit träffa alla underbara människor som bor här uppe. Känner att jag vill ge alla lite av min tid men det blir lite svårt ibland att försöka hinna med allt och alla. Igår gjorde vi alla stan osäker när vi intog klubb "Volym". Förfesten hos Anna var jättetrevlig och både jag och Elin blev lite sådär härligt smålulliga av det vita vinet, fördrinken och vodkan. Nere på Volym träffade vi en massa nya och trevliga ansikten som vi spenderade kvällen med. Förrutom att mingla så blev det även dans så att dragkedjan i min stövel gick åt helvete. Med trasig stövel sprang jag och Elin till bussen och begav oss hemåt efter kvällens/nattens eskapader. En riktigt trevlig kväll hade vi och jag hoppas det blir fler sådana under min Gävle-vistelse!

Puss och Kram på er sötisar =)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha "från en g-punkt till en annan"!

2009-03-01 @ 22:19:46
URL: http://elegantequation.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja men Frida jag sitter här i London och vakar över din blogg konstant. Jag sitter här och försöker känna att jag är där med. Hur är det i Gävle då? Hur går det med intensiv grejen med körkortet då?

2009-03-02 @ 14:03:21
URL: http://elegantequation.blogg.se/
Postat av: Frida

Va sött av dig Cecilia. Vakar över er blogg också, som en hök... Här i Gävle är det bara bra men vi saknar dig såklart! Körkortet kanske får vänta tills maj om jag inte får tag i en bra intensivkurs. Har jag körkortet innan sommaren så är jag nöjd. Puss på er båda :)

2009-03-02 @ 18:36:09
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0