Allt Eller Inget!

Är en sån där dryg jävel som kör på som fan eller inte kör alls. Finns liksom inget mellanläge när det kommer till mig. On eller Off är det som gäller. Känns som att jag håller på att spotta ur mig en massa onödiga och fullkomligt superknasiga blogginlägg men bättre det än inga alls eller hur? Just nu är jag en sån där dryg jävel som man antingen älskar eller hatar. Hoppas att dom flesta älskar mig men jag tar aldrig någonting för givet. Kanske är det dom som jag tror älskar mig som i själva verket hatar mig mest?
Vill egentligen inte veta, trots detta så älskar jag ärliga personer...
Nu ska jag bädda i min säng.
Nytvättade lakan, DET mina vänner är något som verkligen ÄLSKAR!



Kärlek till er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0