Wanted: Walk-In Closet!

Jag som många andra tjejer, och killar för den delen drömmer om en alldeles egen walk-in closet. En garderob som är stor nog att rymma alla mina kära kläder, skor och väskor. Just nu hänger/ligger allt huller om buller och jag mår verkligen inte bra när jag vet att inget är organiserat. Har helt enkelt för mycket kläder och för lite plats. Rensa bort hade ju varit den mest självklara lösningen men om sanningen ska fram så har jag väldigt svårt att släppa taget om mina prylar. Carrie syndromet kräver helt enkelt en Carrie-Closet!



Nu ska jag fortsätta att rensa här i röran.

Puss på er =)


Kommentarer
Postat av: lilli

åh! ja, det var minsann en fin dröm frida! men om du får som du vill med huset du visade i katalogen du vet, så borde det ju bli verklighet i sinom tid!:) hoppas jobbet går bra!! hoppas vi ses snart igen, puss!

2009-06-06 @ 00:16:14
URL: http://sailorettes.devote.se
Postat av: Frida

Haha att du minns mina huskataloger. Klart lite vuxenpoäng till mig... Hoppas också att vi ses snart igen och att det går bra även för dig på jobbet. Puss och kram sötis :)

2009-06-06 @ 16:22:34
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0