Pretty In Pink?

Sitter just nu framför datorn iklädd en helt rosa outfit. Knallrosa mysbyxor och ett korallfärgat linne. Stilpoliserna skulle ha arresterat mig på fläcken. Dagens väder har varit väldigt varierande så jag tillbringade faktiskt kvällen framför en film på TV400. Filmen hette "Pretty In Pink" och var en såndär typisk tjejfilm där huvudpersonen är lite töntig, har en lika töntig men dock supercharmig stalker efter sig men som ändå lyckas snärja den snygga och populära killen. Stalkern spelades av samma kille som spelar "Alan Harper" i 2 1/2 män. Vilket litet charmtroll han var redan på 80-talet. Nu när solen gått ner och temperaturen sjunkit något så känner jag att inspirationen flödar och energin är på topp. Är en typisk nattmänniska/nattuggla som verkligen lider då jag inte kan vara uppe sent. Livet är helt enkelt för kort för att slösas bort på sömn. Tycker det är toppen att börja klockan tre på eftermiddagen och komma hem runt tolv tiden. Idag blev det tyvär inget dopp för min del tack vara det ostadiga vädret men imorn får det bli nya tag/simtag förhoppningsvis. I skrivande stund är några av mina underbara vänner på Peace & Love och jag hoppas verkligen att dom har det toppenbra i Dalarna. Tänker på er och längtar verkligen tills jag får höra allt om er fantastiska festivalupplevelse.



Puss och Kram på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0