Partysugen Persson!

Sitter här och tycker lite synd om mig själv. Lyssnar på Mix Megapol/Radio City Göteborg och dom spelar den skönaste partymusiken för tillfället. "Förfest" med Jesse och Sven kallar dom inslaget och det är bara gamla godingar. När jag hör bra musik så blir  jag genast sugen på att svänga mina lurviga och dricka något gott och starkt. I stället ska man snart lägga sig och sova för att kunna orka upp i morgonbitti när klockan ringer lite innan fem! Borde vara olagligt att behöva gå upp så tidigt en söndag. Att det faktiskt är lördag är något som jag helt försöker förtränga för annars skulle jag nog sitta här och känna mig mer patetisk än någonsin. Hoppas i alla fall att ni andra får en trevlig kväll.



Puss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0