Night Falls Over Liseberg...

Det har nu gått 2 veckor och 4 dagar sedan jag skrev ett blogginlägg. Skäms på mig, verkligen under all kritik. Har dock haft fullt upp med en massa jobb och jag trivs verkligen som fisken i vatnnet även i år på Liseberg. Mina arbetskamrater är toppen och så har även vädret varit den senaste tiden. Solen har gassat och jag har spenderat mycket av min tid på jobbet sittandes utomhus med glass i handen och munnen.
Jag tror nog att man kan ha betydligt värre sommarjobb...



 Idag jobbade jag eftermiddag/kväll och var nog en av dom sista som gick ut ur parken. Är lite mysigt att gå omkring där inne när parken är tom och det enda som hörs är fågelkvitter. Nu sover karusellerna och det ska även jag snart göra. I morgon är jag dock ledig men ska ändå gå upp hyffsat tidigt för att vara på det underbara vädret. Jobbar stenhårt på min bränna även i år. Årets första dopp ska det även förhoppningsvis bli imorn. Brukar dock vara väldigt tidig med att bada men så har det inte blivit i år, även detta under all kritik. Bada är bland det bästa jag vet så första doppet är efterlängtat.



Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0