Fotbolls Frida?

Idag är det lördag och jag har jobbat. Kändes lite konstigt men kul hade jag och pengar fick jag för mödan. Pratade tidigare med min gode vän David som äntligen har kommit hem från Malta. Han frågade mig om jag skulle titta på fotbollen ikväll då Sverige möter Danmark? Ingen aning sa jag men tänkte sedan på att jag absolut måste kolla in allt ögongodis på planen. Jag och kanske några andra kollar nämligen främst på fotboll för spelarnas skull och inte spelets. Call me crazy men så är det! Nu ska jag käka lite svenska jordgubbar och sedan håller i alla fall jag tummarna för att Sverige tar hem segern.



Olof Mellberg. Min favorit i godispåsen...

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0