Back On Bästkusten!

Nu är jag tillbaka här nere i Göteborg efter en kort liten visit uppe i Gävle. Trippen var trevlig som vanligt och jag fick träffa alla sötisar som jag längtat så efter. Känns lite tråkigt bara att jag inte hann träffa min gode vän David som snart kommer hem från Malta. I går jobbade jag för första gången på Liseberg och jag hade en kanondag. Lagret är toppen och mina arbetskamrater är störtsköna. Vi åt en massa glass, diggade till Britney Spears, åt supergod lunch, stekte ute i solen och jobbade även såklart. Första dagen och allt innebar att jag var tvungen att lära mig hitta bland alla grejer och memorera namnen på alla ställen vi ska leverera till. Fick även cykla runt i parken och även köra lite traktor vilket var superroligt. Älskar känslan av att vara inne på Liseberg när inga besökare finns inne i parken. Det är helt otroligt hur en nöjespark kan vara så tyst och stilla.

Var ensam tjej i går på lagret men det gjorde mig absolut ingenting. Två tjejer till kommer jag jobba med men resten är grabbar och det är perfekt för mig. Grabbarna och jag garvade och skämtade hela tiden med varandra så jag tror nog att jag kommer trivas oerhört bra på det nya lagret. Ser fram emot sommaren, speciellt min första lön (hehe).
I dag har jag varit ledig och spenderat hela dagen utomhus. Har rensat i trädgården, solat och ätit en massa frukter och grönsaker. Har gått omkring och mumsat på mango, avocado, tomater och jordgubbar hela dagen så jag har gott och väl fått i mig mitt dagliga vitaminbehov. Tittade förrut på MTV Movie Awards där man fick se en trailer från nya "Twilight" filmen och man kan ju inte säga annat än att Robert Pattinson är riktigt ögongodis. Kings Of Leon uppträdde även med låten "Use Somebody" och det var som orgasm för öronen att höra Caleb sjunga live. Fick gåshud över hela kroppen av hans underbara stämma. En stämma med sug är vad det är...



Snygg och kan sjunga. Oslagbar kombination!

Puss och Kram på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0