Toppen, Toppen!

Ska strax sticka iväg till jobbet och det känns lite tungt eftersom jag precis har haft två underbara och lediga dagar. Igår träffade jag upp David på stan och vi gjorde den osäker inne på NK på jakt efter en ny skjorta och alla stans parfymerier i jakt på en god herrdoft. Efter lite shopping gick vi och såg Brüno på bio och vi båda tyckte filmen var grymt rolig, var längesen jag garvade så mycket åt en film. Efter bio blev det en glass och mycket prat innan det var dags att skiljas åt vid Heden. Vid Heden väntade pappa, Mimmi och Carrro i bilen eftersom vi skulle iväg och käka underbart god indisk mat. Med mätta magar åkte vi sedan hemmåt där jag fortare än kvickt bytte kläder innan det var dags att åter igen springa till bussen. Hade lovat att möta upp min gamla klasskompis Sandra på Victoria för lite uppdatering och en massa vin. Sandra som annars bor i Stockholm hade mycket trevligt att berätta så timmarna bara flög iväg. Efter en massa vin, cider och trevligt snack med Sandra och grabbarna vid vårt bord var det dagsför mig att springa som en galning i regnet mot sista bussen hem. Väl hemma åt jag lite Polkaglass från Lejonet och Björnen innan jag tvättade bort sminket och somnade som en lite bebis. En riktig toppendag hade jag när jag tänker efter. Toppen, toppen som min pappa skulle ha sagt! Hoppas på mer såna trevliga dagar men med lite mindre regn förstås.



Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0