Shame, Shame, Shame...

Precis som Izabella Scorupco en gång sjöng så känner jag för tillfället skam över att ens kalla mig bloggare. Har totalt glömt bort att blogga men när vädret är toppen så är det inte framför datorn som jag vill sitta. Nu öser däremot regnet ner och jag ligger i sängen med en massa tända ljus runtomkring mig. Passar också på att lyssna på lugna kärleksballader medans jag bloggar och det enda som fattas för tillfället är en karl vid min sida. Imorgon ska jag däremot träffa en min gode vän David som är här nere i Göteborg på besök. Även min vän Cecilia kommer kanske förbi götet och säger hej den här helgen och nästa helg så kommer Jacob på besök. Det händer trots allt lite saker i mitt liv trots att jag glömmer bort att berätta om dom här på bloggen. Jobbet går bra och jag trivs fortfarande superbra. Har även hunnit med ännu en kaninfest som slutade med hemresa i en Audi med 8 andra grabbbar. Livet leker kan man säga och allt är på topp förrutom vädret. Förhoppningsvis blir det ändring på den saken.



Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0