Wiped Out!

Nu sitter jag vid datorn för första gången den här helgen. Har verkligen inte haft tid då jag i stället har ägnat all min tid åt att få någorlunda ordning på mitt rum. Jag har spikat, skruvat, hamrat, dammsugit, torkat, strukit och svurit...
Efter besök på både tippen och IKEA så ser mitt rum faktiskt hyffsat ut. Möbler har åkt ut genom dörren och nya har kommit in. Min nya säng är helt fantastisk och superfin med blåvit randig sängkappa, gillar mina ränder skarpt. Har träningvärk i överkroppen av alla tunga lyft men det gör samtidigt att man sover gott och förhoppningsvis så kanske jag somnar lättare idag trots att det är söndag. Söndag är den dag som jag aldrig kan sova för att man vänt på dygnet under helgen, har ni samma problem eller är det bara jag?
Imorgon drar skolan igång igen men vanliga förläsningar och inte tentor, hurra för det. Vi ska ha förläsningar om brand och säkerhet nu innan vi ska ut på övningfältet. Är lite nervös eftersom jag har en släng av klaustrofobi och är lite rädd för eld sedan mitt hår började brinna när jag var 6 år.
Känns lite segt att börja klockan 08.30 imorgon och inte sluta förrän klockan 17.00
That's life mina vänner, that's life!
Hoppas att ni haft en bra helg. Nu ska jag måla naglarna svarta, förbereda morgondagens outfit och sedan försöka somna.



Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0