Varning På Stan!

Idag har jag och pappa varit ute och gjort stan osäker...
Trots att plånboken inte är så värst välfylld för tillfället eller att garderoben inte direkt skriker efter kläder så blev det ändå ett par inköp. Likt många andra knallade vi in på NK för att kolla in deras hypade rea, överdriven om ni frågar mig. Det var kaos inne på vissa affärer och folk betedde sig som om de aldrig sett kläder, skor, smycken, klockor och väskor förrut. Själv gick jag runt i min egen takt och tittade mest på snygga killar som det fanns gott om, kände att jag varken behövde något eller att jag var särskillt shoppingsugen (konstigt nog). När vi gick längs Avenyn sprang Morgan Alling förbi mig och han såg precis ut som han gör på tv, liten och sprallig. Söt liten prick det där och bra var han dessutom i gårdagens "Let's Dance". Pappa min som älskar att gå i affärer till skillnad mot många andra karlar ville gå in och kika en sväng på "Red Devil". Som den snälla dotter jag är följde jag såklart med och när vi precis klev in i butiken ringer Elin och droppar värsta bomben. Elin hade fått ett mail från en gammal klasskompis som tydligen ska gifta sig om nio dagar! Är jätteglad för hennes skull och jag hoppas verkligen att dem blir lyckliga tillsammans. Tycker ändå att det är viktigt att man tänker efter innan man går och gifter sig. När man är 19 år är man ju kanske lite väl naiv, detta för att man är kär och kanske inte tänker längre än näsan räcker.

Nu ska jag fortsätta sortera och hänga upp en massa kläder.
Kanske inte var så smart att köpa nya idag ändå...?



Puss och Kram på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0