Skinnkjolens Återkomst!

Idag mina vänner har jag investerat i en svart pennkjol i skinn. Favorit i repris för många men för er som inte känner till det så var jag länge känd som "Tjejen med skinnkjolen" när jag precis hade flyttat upp till Gävle och börjat i ny skola och klass (detta var nog i sjuan eller åttan). Jag fick en dag låna min mammas skinnkjol och jag älskade den. Nu i efter hand förstår jag att folk tyckte det var konstigt med en tjej från Göteborg som dessutom klädde sig i djurhudar. Till kjolen hade jag en tröja som såg ut som ett fiskenät och massor av kajal runt ögonen, tänk hur man har sett ut genom åren egentligen...
Nu tänkte jag köra på skinnkjol igen men den här gången med lite mer finess och klass, något som jag saknade förra gången. Vad tycker ni om skinnkjolar? Hiss eller diss?



Min nya kjol!

Puss och Kram på er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0