Ren och Len!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och känner mig som en ny människa. Nu är jag hårfri över hela kroppen, insmord och len som en babyröv. Hoppade i en stor grå tröja och svarta byxor som jag tänkte dra runt och chilla i resten av kvällen. Håret tänker jag låta självtorka, detta har jag gjort varenda gång jag duschat på sista tiden och det är kanske därför mitt hår växer så det knakar för det slits mindre än förrut? Såg att Grabbarna Grus börjat blogga igen efter en rejäl paus, kul att dom kommit igång igen! Tycker det är roligt att nästan alla mina kompisar har bloggar, speciellt nu när vi ses alltmer sällan...

Nu ska jag lyssna på lite musik och ta hand om lite tvätt som skriker efter mig.








Puss och Kram alla lördagslovers =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0