Once you go black, you never go back!

Har idag varit ledig från skolan med detta innebar inte att jag helt kunde ligga på latsidan. Kunde däremot sova ut rejält men sen var det bara att börja att plugga inför kommande tentor. Efter lite plugg och ett "The City" avsnitt, tack Elin för tipset så åkte jag och Pappa en sväng till Allum (shoppingcenter med diverse butiker). På Allum blev det några små inköp för min del och alla gick i svart. Svart nattlinne, svart satintopp och en svart lite längre kavaj som jag så länge gått och spanat efter. Nu mina vänner är min garderob i princip komplett. Visst finns det saker som jag självklart skulle göra rum för men nu är det verkligen proppfullt och jag har verkligen ALLT som jag behöver!
Svart är för övrigt en färg som förekommer hos nästan hälften av mina plagg. Svart kanske är tråkigt men det är samtidigt en färg jag trivs väldigt bra i. Förrutom att jag trivs i svart så är det också en snygg färg och kläderna kommer kännas lika roliga även efter ett bra tag, tidlösa plagg är verkligen min melodi. Black is the best...
Vilken färg tycker du själv bäst om på kläder?



Min nya kavaj på bilden. Resten skulle gärna få bidra till morgondagens outfit!
Nu ska den här lilla skruttepluttan fortsätta plugga och sedan sussa sött inför morgondagens tenta i tidvatten och metereologi.

Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0