My Name Is Bond...

Nu när jag äntligen upptäckt Spotify så sitter jag för tillfället och lyssnar på en massa Bond-låtar. Har alltid älskat Bond-filmerna liksom min pappa som jag nog skulle kunna säga är Bond-fanatiker. Mest förtjust är vi nog båda i dom äldre filmerna och vår favorit som Bond är såklart Sean Connery och Roger Moore. När jag som liten såg dessa filmer blev jag helt fashinerad av alla fina kläder, snabba bilar, gnistrande diamanter och vackra miljöer. Extra förtjust blev jag om det var hajar med i filmen, hajar är nog världens coolaste djur men det jag samtidigt är mest rädd för.



Den här dagen har verkligen gått med raketfart och jag har inte gjort mycket vettigt när jag tänker efter. När jag tänker efter så tror jag faktiskt att jag kommer fortsätta på det här chill-spåret och lyssna på några av mina favorit Bond-låtar:

GoldenEye - Tina Turner
For Your Eyes Only - Sheena Easton
Goldfinger - Shirley Bassey
Diamonds Are Forever - Shirley Bassey
Nobody Does It Better - Carly Simon
Licence To Kill - Gladys Knight & The Pips
From Russia With Love - Matt Monro

Ikväll är det premiär mina vänner för nya säsongen av "Mia & Klara", får inte missas!



Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Å Frida nu växer du ännu mer i mina ögon. Älskar Bond alltså! Det har ju varit ens barndom liksom. Min dröm var när jag var liten att vara en Bondbrud samt vara den som sjöng låten till filmen. Jag har dock ändrat mina drömmar nu vilket kanske är ganska bra.

Puss.

2009-01-25 @ 21:22:43
URL: http://elegantequation.blogg.se/
Postat av: Frida

Hehe... Du e väl för söt du! Ännu en grej vi har gemansamt då. Kan nog konstatera att vi är rätt så lika ändå du och jag sötis. Puss på dig :)

2009-01-25 @ 21:49:08
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0