Min Syster Mimmi och Mina Kära Vänner

Idag väcktes jag av att jag fick ett SMS av min lillasyster Mimmi. I SMS:et stod det att jag skulle titta på Gefle Dagblads hemsida för att det där skulle finnas en artikel om Mimmi och hennes biljardkompisar som snart ska åka ner hit och spela SM. Som den snälla syster jag är så kollade jag givetvis på hemsidan och blev så stolt över min lilla Mimmi.
Här finns artikeln för er som är nyfikna: http://gd.se/nyheter/reportage/1.461809



Igår blev jag jätteglad när Elin ringde hit och vi pratade jättelänge om allt mellan himmel och jord. Det blir lätt långa samtal när man bor långt ifrån varandra och inte träffas så ofta. Nu kommer hon snart ner hit och jag längtar...
Tittade in en sväng igår på MSN och kunde till min stora förtjusning se att Cecilia var inne. Vi pratade med varandra en bra stund och jag tänkte verkligen på hur mycket jag saknar henne, redan! Vårt lilla "Gäng" splittras allt mer och mer men jag hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten och fortfarande vara lika bra vänner i framtiden. Elins snälla lillebror Anton fixade även Spotify till mig igår så jag har fullt upp med att göra i ordning spellistor. Måste verkligen säga att det är jättesmidigt med att bara kunna söka och sedan lyssna på låtarna utan att behöva ladda ner. Någon av mina läsare som använder Spotify?

Hoppas att ni har en bra helg!

Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0