I'm Back...

Nu har jag kommit hem från Gävle och har kommit på mig själv med att jag inte bloggat under hela lovet. Tog som många andra en välförtjänt bloggpaus men har bestämt mig för att komma igång igen, hoppas att ni andra som har paus också kommer att göra det... Lovet har varit fullt av en massa härliga stunder, har tänkt nada på skolan och allt plugg jag måste ta tag i. Har gjort en hel del under min ledighet men det finns ju alltid saker som man önskade att man hunnit med men dygnet har ju faktiskt bara 24 timmar. Kändes däremot lite tungt att åka hem nu när man vant sig i tre veckors tid med att ha andra halvan av familjen och kompisarna på nära avstånd. Har verkligen försökt vara med alla som betyder mest för mig på lovet men min kompis Emma är nog den jag önskar att jag hade träffat lite mer. Alla andra tyckte jag att jag fick se en hel del av men man önskar ju alltid att dem stunderna aldrig tog slut. Gick även och såg filmen "Twilight" på bio och den var faktiskt riktigt bra, snygg var ju den manliga huvudrollsinnehavaren också.
Har du inte ännu sett filmen?
Kolla då in det här klippet: http://www.youtube.com/watch?v=z0Bbw3G_bxk
Hoppas att ni andra fick ett bra lov, en härlig jul och ett gott nytt år!

Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0