His & Hers

Eftersom mina läsare både är tjejer och killar så tänkte jag tipsa er om saker som funkar för båda könen, unisex stuff helt enkelt:

En av mina absoluta favoritparfymer på sommarhalvåret är Calvin Kleins unisexdoft "One". Doften är fräsch och känns lite sportig och funkar därför på både killar och tjejer enligt mig. Jag lovar att du kommer få massor av komplimanger från nära och kära om du börjar använda den här.



Klockor är något som verkligen kan göra en outfit komplett. Underskatta aldrig vad en klocka kan göra för dig. En snygg klocka är ett måste och jag själv som gillar stora klockor köper gärna herrur istället för damur. Stor eller liten? Du väljer själv men dessa läckra klockor från Tritoni i starka färger passar både killar och tjejer.



Ett snyggt läderarmband är något som är snyggt på din handled oavsett om du är kille eller tjej. Killar är oftast lite fega när det kommer till att använda smycken. Ibland ser jag killar med tumring men det känns inte alls lika hett som ett läckert läderarmband,
helst i svart eller brunt.






Som många andra så älskar jag väskor i alla färger, former och storlekar. Den typ av väska som jag gillar allra bäst är den så kallade "Messenger"- modellen. Denna typ av väska rymmer allt ifrån skolböcker till en massa smink och viktiga papper. Både praktiskt och snygg med andra ord om du frågar mig, passar både kille och tjej.





Korthållare är något som är väldigt praktiskt när du vill ha med dig både pengar och kort men inte har så mycket plats att förvara allt på. Jag gillar verkligen stora plånböcker men när det är dags för en kväll på krogen så är korthållaren min räddning. Eftersom korthållaren är gjort i stål så vet jag att kort och sånt är hela och rena när jag komemr hem igen. Praktiskt och även ganska snyggt om ni frågar mig.




Lypsyl och läppglans är något som jag är väldigt duktig på att använda. Att investera i ett Lypsyl är något som jag skulle råda både killar och tjejer till att göra. Oavsett kön så tycker jag att det är viktigt att hålla sina läppar mjuka och fina, både för sin egen och sin eventuella partners skull.










Handkräm är något som jag smörjer med minst en gång om dagen. Nariga och torra händer är aldrig trevligt, vare sig på en kille eller en tjej. Investera i en bra handkräm och börja smörj alla ni där ute.







Finns det något ni skulle vilja tipsa mig om? Lämna gärna då en kommentar.

Puss och Kram på er alla tjejer och killar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0