FruktFrida

Idag började jag dagen med att äta spenat och en avocado, mums...
Efter detta klämde jag i mig X antal litchis och en hel mango och jädrans va gott det var. Som dotter till en frukthandlare så har jag alltid älskat både frukt och grönt, även spenat och broccoli som många andra inte tycker om. Nu när jag laddat med en massa vitaminer ska jag städa och fixa lite här hemma inför att mina vänner från Gävle kommer hit på visit. Ska bli så roligt att se dom igen, saknat dom så!
Tänkte igår på lilla Cecilia som lever loppan i London och jag hoppas verkligen att hon har det bra och inte dör av hemläntan. Vilken grej ändå att bara dra till London och gå ut och söka både jobb och lägenhet, så stolt över henne. Här är det regnigt och grått så jag tror faktiskt att jag blir inne idag, vad har ni för väder?



Hoppas ni får en bra helg och lite bättre väder!

Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0