Frida's Feelings!

Ligger och lyssnar på dystra låtar som får en att känna sig ensam och tom inombords. Känner mig både ledsen och glad på samma gång på något konstigt sätt, helt nollställd...
Känner mig rastlös och pratsjuk men jag orkar inte prata med någon människa. Det enda jag orkar lyssna på är mina tankar och dem är många för tillfället. Jag tänker på allt som jag måste göra och allt jag borde gjort. Just denna känsla jag har just nu i min kropp kommer ofta smygande till mig in på småtimmarna då jag är vaken och inte kan eller vill sova. Då blir det alltid att jag lyssnar på musik och alltid då riktigt cheezy kärleksballader eller allmänt dystra toner och melodier. Min nya bästa vän när det ska lyssnas på musik är min lilla svarta legobit som min gode vän Cecilia skaffat åt mig. Kan varmt rekomendera denna lilla legobit för dig som har en iPod. Finns att köpa här:
http://www.fredflare.com/customer/product.php?productid=3710&cat=309#





Det blir alltid samma veva när jag ligger och lyssnar på musik sent om nätterna i min ensamhet. Först tycker lite synd om mig själv men sedan hämtar jag mig och känner mig istället stark i mig själv och att det inte alls är synd om mig utan att jag faktiskt är riktigt lyckligt lottad. Jag uppfattas av dem flesta som en mycket positiv och glad person men även en sån som jag har dagar då man känner att det leende men visar upp bara är en falsk fasad när man egentligen skulle vilja be alla dra åt helvete. Sur är något som jag mycket sällan blir utan jag är den typen som blir mer förbannad, kanske har det något att göra med mitt heta finska temperament?
Vilken typ av människa är du?
Imorgon när jag vaknar hoppas jag att jag känner mig på lite bättre humör och orkar ta tag i plugg inför tentorna och kanske ringa ett samtal eller två upp till Gävle.

Puss på er alla små nattugglor =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0