Efterbliven Eller Bara Efter?

Nu mina vänner har jag efter många om och men äntligen återvänt till den här bloggen!
Igår vinkade jag av Elin och David vid tåget efter att dom varit här nere och jälsat på mig. Har känt mig lite osocial eftersom jag haft skola som vanligt men jag tycker att vi haft mycket trevligt ändå med tanke på omständigheterna. Att samtidigt sköta skolan och undehålla gäster har känts svårt men jag tycker att jag klarat det ganska bra ändå...
När Elin och David har varit här nere så har jag knappt suttit vid datorn och därför inte skrivit något här på bloggen och inte läst några andra bloggar för den delen heller. Känner mig lite efter nu i bloggvärlden, en känsla jag inte tycker om. Som många kanske känner till så älskar jag att kolla på Hemnet.se och detta är något som jag brukar göra nästan dagligen, känns konstigt att inte ha gjort det nu på ett par dagar. Nu när jag och pappa åter är ensamma så känns det lite konstigt, huset känns liksom lite tomt.
Kommer sakna att höra era röster där nere i gästrummet. Elin, David och jag...
Vilken trio vi är ändå!

Nu ska jag uppdatera mig lite här i bloggvärlden och kolla på ännu ett avsnitt av "The City".

Puss och Kram på er allihop =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0