Bon Voyage!

Pratade nyss med mina kära vänner Elin och Cecilia. Imorgon åker Cicci till London där hon antagligen kommer att stanna fram till maj månad. Hoppas verkligen att allt kommer gå bra för hennes del, är faktiskt lite avundsjuk på henne som ska ge sig ut på ett sådant häftigt äventyr. Elin och Cicci upplyste även mig om att de båda börjat blogga, äntligen säger jag! Här hittar ni deras blogg där ni kommer kunna läsa om allt spännande som händer i både Gävle och London: http://elegantequation.blogg.se/
Tittade lite på Sex and the city-avsnittet som nyss gick på TV3 och kunde till min förvåning se att TV3 censurerar programmet. Vissa scener är helt borttagna och en del monologer är bortklippta, SKANDAL. Ska man sända programmet så ska man ju visa allt och inte bara utvalda delar, ska det va ska ska det helt enkelt!
Imorgon är jag ledig så då tänkte jag kanske ta en sväng in till stan och sedan ta en lång och härlig promenad om vädret tillåter. Kommer också tänka på Cecilia som förhoppningsvis får en säker och bra flygresa. Jag kommer även att lyssna på låtarna "Come fly with me" och "Fly me to the moon" med Frank Sinatra eftersom vi båda älskar Frankie boy. Vad ska ni själva hitta på under morgondagen?



Nu ska jag äta lite glass, dricka lite te och tänka på er sötisar.

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Elin

tack för tipset! Puss :)

2009-01-19 @ 23:14:54
URL: http://elegantequation.blogg.se/
Postat av: Frida

Ingen fara sötis. Puss på dig =)

2009-01-20 @ 00:12:17
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0