Big City Life!

Idag har jag haft en lång skoldag med förläsningar om säkerhet. Vi hade en brandman på besök som berättade allt inför våra kommande brandövningar som vi snart ska börja med. Efter skolan gick jag en sväng på stan och jag inhandlade ett par lite längre, bruna mockahandskar från ZARA och en svart necessär från MANGO. På stan träffade jag även Karolina som jag jobbade med i somras på Liseberg. Karolina är för övrigt en identisk kopia av min andra kära vän Linnea. Efter att jag pratat en bra stund med Karolina och hennes nyinflyttade kompis från Umeå så begav jag mig mot farfar. Det var riktigt kul att se honom igen eftersom det var ett bra tag sen nu. Han såg riktigt pigg ut och skämtade och skrattade som aldrig förr, inte dåligt av en man på 87 bast!
Efter farfar gick pappa och jag till McDonalds och klämde en varsin burgare. Därefter åkte jag hem med bussen eftersom pappa skulle göra några ärenden och jag var inte så värst sugen på att följa med. Väl hemma satte jag mig framför datorn och där har jag suttit fram tills nu och kollat på "Gossip Girl" och "The City" avsnitt. Båda serier har grymt snygga människor, kläder och utspelar sig i den supersnygga staden New York, inte helt fel...



Nu ska jag äta lite glass och plugga lite i stället.

Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0