Ångest, ångest är min arvedel...

Idag är det söndag och det innebär en jävla massa ångest för min del. Den här helgen har gått med raketfart och jag har nog hunnit göra mindre än hälften av allt jag skulle hunnit med. Plugga är det jag borde ägnat mig mest åt men är det jag gjort minst, konstigt? NEJ!
Har istället fått ordning på alla mina kläder som låg nerpackade i väskor sen Gävle-trippen, städat, tvättat, gått på stan, promenerat, tittat på TV, suttit vid datorn, hunnit blogga lite, pratat med polarna uppe i Gävle samt käkat en massa god mat och glass. Kanke inte så dåligt när man tänker efter men när man vet att hela den här veckan som kommer består av en jävla massa tentor så känns det inte lika bra idag...
Vad har ni själva pysslat med under helgen?
Skulle bara vilja säga hur kul jag tycker det är NI, mina kära läsare inte övergivit mig och den här bloggen trots min lilla bloggpaus. Lovar att börja uppdatera bättre och jag skulle gärna ta emot tips på vad ni skulle vilja se mer av här på bloggen. 


 
Puss och Kram allihop =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om att det var SP3K-feeling på detta inlägg (i alla fall rubriken!). Fan Frida, du är så duktig som fixar skolan på en gång! :) Önskar att jag bara kunde komma på vad jag vill bli så jag också kan sätta mig i skolbänken...



Kram!

2009-01-12 @ 22:23:14
Postat av: Frida

Tyckte också att det allt blev en liten SP3K-touch på inlägget (rubrikmässigt i alla fall). Tack så mycket. Hoppas du själv kommer på vad du vill plugga så småningom. Ingen panik utan fundera och välj inget förrän du är helg säker. Ha det så bra. Kram =)

2009-01-12 @ 23:39:12
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/
Postat av: amanda

hahaha shit vad dumt att jag får typ mysiga nostalgikänslor av ångest ångest är min arvedel

2009-01-14 @ 12:35:30
Postat av: Frida

Du är inte ensam Amanda. Känner det samma. Saknar dig. Hoppas du har det bra. Puss på dig =)

2009-01-16 @ 00:16:12
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0