Opeppad Persson!

Just nu sitter jag och försöker plugga till en tenta som man i princip måste ha 100 % rätt på för att ens klara, som uppgjort för att man INTE ska göra det om ni frågar mig...
Dagens tenta gick förhoppningsvis bra så jag och Anna bestämde oss för att fira med en fika på Espresso House med frapino, scones och en massa skvaller. Efter en mycket trevlig pratstund kramade vi om varandra och sa hej då, anna tog tåget och jag tog bussen hem. På bussen satt en kille framför mig som var precis så som jag brukade älska att killar såg ut som. Han var sådär riktigt docksöt, en sportkille med stylat hår och hippa kläder. Blev lite nostalgisk och tänkte på hur min killsmak faktiskt förändrats genom åren. Killen fick agera ögongodis under bussresan medan jag pratade med Emil i mobilen. Väl hemma så slet jag av mig kläderna, kastade mig på sängen och pustade ut men kunde då konstatera att resten av kvällen skulle bestå av ännu mera plugg. Fan va livet är surt ibland när jag tänker efter. Nu har jag målat naglarna svarta och lika mörkt ser det ut på min pluggfront för tillfället. Skulle behöva en galen tysk här hos mig som pekade med hela handen och skrek "RAUSCH" så fort jag tog en så kallat pluggpaus.
Nu när jag inte har en galen tysk så kanske nån av mina söta läsare har något bra tips för att öka studiemotivationen?



Rätt man för jobbet?

Puss på er allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0