Lost My Mojo!

Sitter nu och försöker skriva ihop ett hyffsat blogginlägg men varken mina fingrar eller mitt huvud kommer på något att skriva...
Inspirationen är just nu lika med noll så jag tror nog att det kommer bli ganska lungt på den här bloggfronten framöver. På alla andra bloggar som jag läsaer så spottas det ut inlägg till höger och vänster. Inlägg om allt och ingenting flödar överallt förrutom på just den här bloggen. Har ni kära läsare något bra tips på saker jag kan skriva om?
Något ni skulle vilja läsa om? Något jag glömt att skriva om?



Nu ska den här nollställda Göteborgaren gå och göra lite middag.
Och ja för er som undrar, det blir fisk!

Puss och Kram =)


Kommentarer
Postat av: Elin

Puss på dig själv, jag saknar dig redan!!

2009-02-02 @ 21:02:10
URL: http://elegantequation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0