Kapten Korv!

Igår var jag på maskerad hemma hos Emma då det vankades inflyttningsfest. Riktigt trevligt var det med mycket folk, dricka och Bullens pilsnerkorv på längden och bredden...
En riktig korvfest när det är som allra bäst helt enkelt! Jag var utklädd till kapten och hade kvällen till ära randig tröja och mössa, när jag tänker efter så såg jag kanske mer ut som en pop-tjej som bara lyssnar på Håkan Hellström och målar svarta stjärnor på kinderna? Söt tyckte alla i alla fall att jag var och det är det som räknas. Idag är jag segare än en råtta och jag försöker smått ladda lite inför morgondagens brandövning ute på Karholmen. Känner mig lite nervös inför att släcka bränder och klaustrofobi-tester. Är ju lite smårädd för både eld och trånga utrymmen men om jag är fokuserad till 100% så ska det nog gå bra. Bilder från brandäventyret kommer senare här på bloggen för er som är nyfikna. Nu ska den här lilla kaptenen unna sig lite glass. Uppladdning när det är som bäst!

Hoppas att ni andra hade en bra helg.





Puss och Kram allihop =)


Kommentarer
Postat av: Jossi

hur gick det med brandövningen & det?

dessutom vad söt du är! :)

kram Jossi

2009-02-11 @ 11:22:12
URL: http://www.sailorettes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0