End Of An Era?

Idag var det min sista skoldag på den här utbildningen. Dagen till är var det tenta och den gick åt helvete, inte förvånad direkt. Pratade med söta Elin efter tentan och fick prata av mig den värsta irritationen över tentan och mannen som råstötte på mig på bussen i morse. Mannen som hade passerat 40 satte sig bredvid mig, tryckte sig tätt intill mig, lade sin hand på mitt ben flera gånger och småflåsade lite hela bussresan. Lite manlig uppskattning är ALLTID trevligt men ibland blir det bara för mycket och uppenbart. Han ska ha cred för att han var så pass modig och rakt fram men borde fattat vinken om att jag INTE var intresserad tidigare. Nog om mig och mina bekymmer...

Hoppas att ni andra haft en toppendag. Nu ska jag dricka lite te, äta glass och försöka smälta att jag faktiskt inte längre kommer åka ut till Lindholmen på mornarna och inte heller se mina klasskompisar. Kommer sakna en del, vissa inte ett dugg.
Känns lite sorgligt på något sätt!



Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0