Den Bortglömda Bloggen!

Den här bloggen är något som jag verkligen har undvikt på sistone. Har inte känt mig sugen på att blogga utan jag har helt enkelt glömt bort att den ens finns. Idag när jag skulle sätta mig och plugga så kände jag att det var dags att ta tjuren vid hornen och besöka det som jag kallar för blogg. Kunde till min stora förtjusning se att ni mina små söta vänner inte glömt bort den här bloggen trots att jag gjort det. Era fina kommentarer värmde och det på grund av er sötisar som jag faktiskt bloggar, lite för min egen skull också. Måste bli bättre på att uppdatera och lägga upp lite bilder från brandövningen och annat smått och gott. Bilder kommer någon dag här framöver, jag lovar... På onsdag har jag min sista tenta och är därmed klar med den här utbildningen. Kommer däremot komma tillbaka i april och göra några tentor men nu blir det istället dags att försöka få tag i ett jobb och ta tag i det här med körkort en gång för alla! Pratade med Elin och Cicci igår och det var lika trevligt som alltid att höra deras söta röster. Saknar er alla och jag hoppas verkligen att vi ses snart. Nu ska den här lilla skruttepluttan fortsätta plugga.

Puss på er trogna läsare =)

Ska inte svika er i fortsättningen när det gäller bloggandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0