Sommaren Är Kort!

Har inte bloggat på skitlänge och jag skäms verkligen över mig själv. Tiden har bara flygit iväg och snart är ännu en sommar förbi. På sommaren mår jag som allra bäst och det är nog tack vare att jag varje år gör sådant som hör den svenska sommaren till. 
Här kommer delar av min sommar i bilder:



Jag har hunnit få lite färg på min potatisnäsa.



Jag har plockat smultron och sedan trätt dem på ett strå.



Jag har njutit av lata dagar i solen på gräsmattan.



Jag har plockat och ätit en massa körsbär.



Jag har packat min randiga strandväska åtskilliga gånger för att sedan bege mig mot salta bad och kala klippor.



Jag har testat på att åka vattenskidor för första gången.



Jag har mumsat i mig mängder av vattenmelon.



Jag har fiskat.



En av mina tre abborrar som jag drog upp.



Jag har åkt båt.



Jag har kört båt.



Jag har njutit av fantastiska vyer här på bästkusten.



Jag har plockat snäckor.



Jag har badat på Tylösand för första gången.



Jag har ätit massor med glass.



Jag har pressat i solstolen.



Jag har varit i Båstad.



Jag har ätit mat på Peppes Bodega.



Jag har njutit av varma och ljusa sommarnätter.



Jag har varit på bilsemester med hela familjen.







Jag har även njutit av salta bad bland fiskar, maneter, krabbor och massor av tång.

Varför måste något så underbart som sommaren snart vara slut? Varför måste tiden gå så fort? Än är inte sommaren slut så njut mina vänner så länge den varar för sommaren är kort! Kan i alla fall konstatera att jag hittills har haft en underbar sommar och jag hoppas att ni också har haft det fantastiskt.

Puss och Kram på er allihop =)


Kommentarer
Postat av: Jossi

åh men vilka härliga bilder. själv har jag sett solen gå ner inne bakom SFs panoramafönster, inte ens varit nära en strand & är lika blek som i vintras. haha. härliga underbara sommar kan väl fortsätta ett tag till tycker jag så man också hinner med.. kram på dig.

2009-08-17 @ 12:31:13
URL: http://www.sailorettes.devote.se
Postat av: Frida

Du är väl för söt! Du får istället tänka på alla härliga pengar som rullar in den 25:e, hehe... Hoppas att du får några fina sommarstunder när du är ledig. Ses snart. Puss och kram :)

2009-08-21 @ 18:33:08
URL: http://skruttepluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0