Back On Bästkusten!

Nu mina vänner är jag tillbaka i Göteborg efter en välbehövd Gävle-tripp. Anledningen till hemresan är att jag imorgon börjar skolan, närmare bestämt på min förberedande sjöingenjörsutbildning. Ska bli superkul och jag är så glad över att jag kom in. Ännu en termin på Chalmers för min del och det känns bra trots att nästan alla jag känner ska spendera hösten i Uppsala. Håller på att tvätta, måla naglarna och försöker välja outfit inför morgondagen men det går sådär. Bilder från Gävle-trippen och skvaller om nya klassen kommer imorgon så håll ögon och öron öppna. Förrutom mitt liv så ska jag även ta tag i den här bloggen en gång för alla. I och med att alla mina kompisar som bloggar legat på latsidan nu under sommaren så har även jag tagit efter den trenden och hekt enkelt glömt bort min stackars blogg. Andra bullar ska det bli och det med basta!

Puss och Kram allihop =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0