Yes För Jesper!

Som många kanske redan känner till så är lite besatt av att gå in på sidor som Stureplan.se och Aveny.se och kolla på vimmelbilder och läsa diverse bloggar. Min nya favoritbloggare är ingen mindre än den gamla såpaskådisen Jesper Sahlén. Kommer ihåg att han var med i Vita Lögner bland annat men annars vet jag inte om han tillfört så mycket mer i tv-rutan. Numera håller han till på Aveny.se och bidrar nu i stället med det ena härliga blogginlägget efter det andra. Här hittar ni Jeppes blogg:
http://www.aveny.se/index.php?page=bloggar2&content=read&id=51



Ett av Jespers många härliga inlägg:

Inte nog med att den lilla flickan och hennes syrra skrek högt under hela mitt butiksbesök. Det var inte gråtskrik, nej nej, det här var ren ondska.

Som sagt, inte nog med det.

I kassakön försökte ungjäveln SPOTTA på mig!


Jag älskar barn, men det här var inga barn... Det var Satans döttrar!



Läs och njut mina vänner!

Puss och Kram =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0