Make It Work...

Var i dag inne en sväng på H&M för att kolla in Matthew Williamson's kollektion men kom på mig själv när jag stod och rotade bland kläderna att jag faktiskt kände mig besviken. Alla modebloggare har hypat denna kollektion och planerat länge inför att dom ska stå och köa utanför butikerna så jag tänkte att det måste vara värt att spana in dessa plagg. Visst fanns det en del guldkorn men då visade det sig även att plaggen var värda sin vikt i guld, dyra med andra ord! Här har ni i alla fall mina favoriter och är ni sugna på att äga några av dessa plagg kan ni klicka hem dom här: http://www.hm.com/se#/mw/




Skinnjackan är nog det mest hypade plagget i hela kollaktionen och jag måste erkänna att trots att ljust skinn inte är min favorit så var jackan ganska så snygg ändå och jätteskön i kvaliteten.

Den blåa kavajen är absolut mitt favortiplagg men kanske för att jag verkligen älskar den blåa färgen eller för att jag just nu är inne i en extrem kavaj-period?

Den rosa klänningen tycker jag är söt men blir genast lite tuffare då man matchar med det coola nitbältet i midjan. Lite Carrie i Sex And The City-filmen över den eller vad tycker ni?




Puss och Kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0