Trumpetfanfar!

Hur kommer det sig egentligen att man som människa ställer sig ute på altanen och börjar spela trumpet i ett tätbebyggt villaområde? Nu när jag är lite halvt invalid tack vare min lilla fot så uppskattades denna trumpetfanfar mycket lite från min sida. Nu har änligen musiken tystnat så nu hörs bara underbar fågelsång utanför mitt fönster.



Nu ska jag äta lite glass och sedan börja packa lite smått inför min Gävle-resa.
Inte ens en stukad fot ska hindra mig från att åka upp och träffa alla er sötisar som jag saknar så mycket. Min stämpel som jag fick igår på Gretas ser riktigt läskig ut idag. Mer som ett gammalt läskigt köttsår/ärr än en stämpel. Får försöka skrubba och tvätta bort den med starkaste tvålen för den sitter som berget.

Puss och Kram allihop =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0